Cara Nak Mandi Wajib Junub

Juga air yang telah digunakan untuk mengangkat hadas sama ada hadas kecil berwuduk ataupun hadas besar mandi wajib adalah dikira sebagai air mustakmal. Sehingga rasa nya sngt kurang ibadah saya.


Pin Oleh Kechik Airbrushs Go Takaful Di Cara Mandi Wajib Kata Kata Indah Kutipan Agama Kata Kata

Bgmn cara mengatasi nya agar iman tetap trjaga dgn hnya melakukan ibadah yg wajib ustad.

. Assalamualikum ustaz adakah sah saya punya puasa sbb ketika sahur saya mandi wajib dan waktu imsak adalah 548 dan saya mandi pkl 544 dan semasa saya keluar bilik air sudah pkl 550 adakah masih sah puasa saya sbb saya ade masukan air di dalam hidung dan kumur mulut saya tapi x pasti waktu itu sudah pkl berapa. Mau qiamul lail pun rasa nya berat krn lelah sekali di wktu siang. Seharian mengurus anak dan rmh tngga membuat wktu untuk ibadah selain ibadah wajib tdk bnyk.

Ini bererti air yang telah digunakan untuk membasuh anggota yang wajib wuduk sekiranya ditadah semula dan air itu tidak sampai dua qullah 216 liter maka air itu dikira mustakmal iaitu tidak boleh dibuat bersuci. Live Meneladani Akhlak Rasulullah.


Ilmu Fiqih Niat Langkah Adab Mandi Wajib Atau Mandi Junub Dengan Benar Motivasi Kekuatan Doa Kutipan Pelajaran Hidup


Doa Mandi Wajib Laki Laki Dan Perempuan Ketika Junub Atau Setelah Berhubungan Doa Kutipan Agama Kata Kata Indah


Cara Mandi Wajib Yang Betul Untuk Lelaki Perempuan Mandi Doa Kutipan Terbaik


Niat Mandi Junub Atau Mandi Wajib Doa Kutipan Quran Kutipan Pelajaran Hidup

No comments for "Cara Nak Mandi Wajib Junub"